Se trimite comanda

FAQ

Comenzi

Pot comanda un produs si prin telefon?

Da. Se pot realiza comenzi telefonice.

Un produs pe care mi-l doream nu mai e in stoc. Cum pot sa stiu daca il mai pot comanda?

Numarul de produse pe care-l comandam este limitat. Insa exista posibilitatea sa il putem comanda pentru dumneavoastra sau chiar sa fie dat in productie in aceea perioada.
Pentru fiecare colectie este o data limita pentru a comanda si alte produse, de aceea, daca doriti un produs din Colectia Veche si Colectia Noua este deja comandata, din pacate nu va putem achizitiona produsul dorit.
Colectia Primavara-Vara: 20 Iunie / Colectia Toamna - Iarna: 31 Decembrie
Va recomandam sa ne contactati pe adresa de email: office@hispanitas.ro si echipa HISPANITAS va va raspunde in cel mai scurt timp posibil.

Pot anula o comanda?

Poti anula o comanda numai printr-un e-mail trimis pe adresa office@hispanitas.ro, in maximum 8 de ore de la plasarea comenzii.

Pot comanda si din afara tarii?

Putem onora comenzile numai pe teritoriul Romaniei.
Returnari

Pot sa returnez produsele comandate?

Conform "Termeni si conditii" produsele comandate pot fi returnate, in aceeasi stare in care au fost receptionate (in ambalajul original, cu toate etichetele intacte si documentatia aferenta), in termen de maxim 14 zile lucratoare de la primire. Pentru aceasta, va trebui sa ne comunici intentia de returnare prin sectiunea Scrie-ne un email sau email (office@hispanitas.ro), in termenul mentionat. Taxele de transport/retur vor fi suportate de dumneavoastra. Daca criteriile mentionate mai sus nu sunt indeplinite, din pacate nu iti vom putea accepta returul.

Pot schimba un produs comandat?

Produsele pot fi schimbate tinand cont de termenii si conditiile pentru sectiunea Retururi si de stocul din momentul respectiv.

Pe ce adresa expediez coletul returnat?

Te rugam sa expediezi coletul pe adresa noastra:
S.C. CLISHOUSE SRL
Strada Basarabilor, nr.7
PLOIESTI-PRAHOVA

In cat timp pot returna un produs?

Produsele pot fi returnate in termen de maxim 14 zile lucratoare de la primirea acestora, in caz contrar ne rezervam dreptul de a nu accepta returul.

In cat timp imi primesc banii inapoi?

Restituirea contravalorii produselor returnate se va face in termen de cel mult 14 de zile de la confirmarea returului, prin ordin de plata, intr-un cont bancar specificat de dvs.

Cat ma costa returnarea unui produs?

La returnarea unui produs, singurul cost pe care trebuie sa il suporti este cel de transport.
Costuri si livrare

Platile pe care le fac cu cartea de credit sunt sigure?

EuPlatesc.ro va ofera un singur punct de procesare on-line a cardurilor, indiferent de banca emitenta, folosind cea mai sigura tehnologie de autentificare - 3DSecure.

EuPlatesc.ro dispune un sistem de gestiune a platilor electronice efectuate cu ajutorul cardurilor bancare, emise oriunde in lume sub sigla Visa sau MasterCard. Sistemul proprietar de tranzactionare dezvoltat de EuroPayment Services utilizeaza solutii anifrauda avansata care, impreuna cu sistemul "Verified by Visa" de la VISA si "MasterCard SecureCode" de la MasterCard, duc la diminuare riscurilor asociate tentativelor de frauda electronica, cu conditia ca bancile emitente sa le fi activat pentru plata online.

EuPlatesc.ro va ofera o solutie de tranzactionare rapida, solida si sigura prin certificate de securitate SSL (Secure Socket Layer).

Cum se face livrarea?

Livrarea se face doar prin curierat rapid.

Cat costa livrarea?

Plata Carte Credit sau OP - 13 LEI
RAMBURS - 18 LEI

Costul transportului este calculat in functie de Kg/colet si va afisat in cosul de cumparaturi, inainte de finalizarea comenzii. Pentru comenzi de minim 300 RON (inclusiv TVA) transportul este gratuit.

In cat timp imi vor fi livrate produsele pe care le-am comandat?

Pentru livrare sunt necesare, de regula, 2 zile de la data lansarii comenzii. Sunt anumite produse care sunt marcate in site cu initialele SL - stoc limitat, pentru care expedierea comenzii poate dura intre 14 si 45 de zile. Facem eforturi pentru a expedia comenzile in cel mai scurt timp posibil.Livrarea se face prin curierat rapid iar in momentul in care comanda este expediata vei primi o notificare automata pe adresa ta de e-mail.

Pot sa-mi aleg data la care sa-mi fie livrat coletul?

Expedierea unui colet nu tine doar de noi si deci nu-ti putem promite ca acesta va ajunge intr-o anumita zi. De asemenea, serviciile noastre lucreaza continuu pentru a livra colete catre toti clientii HISPANITAS, asa ca nu pot fi programate. Daca ti-ai programa o livrare, ai primi coletul fie mai devreme, fie mai tarziu decat ti-ai dori, iar noua nu ne place sa-ti facem promisiuni pe care, chiar si din motive obiective, nu le putem respecta!

Este posibil ca mai multe comenzi sa-mi fie livrate in acelasi colet?

Daca ai comandat mai multe produse care trebuie sa fie livrate la aceeasi adresa, HISPANITAS nu poate garanta ca pot fi livrate in acelasi colet. Cumularea a doua sau mai multor comenzi presupune abaterea acestora de la circuitul obisnuit si procesarea manuala a facturilor, fapt ce poate genera erori sau probleme de disponibilitate a produselor. Pentru a evita perceperea mai multor taxe de transport, iti recomandam sa finalizezi o singura comanda care sa cuprinda toate produsele pe care doresti sa le achizitionezi si sa beneficiezi de transportul pe care ti-l oferim gratuit la contravaloarea unei comenzi ce depaseste 300 Ron.

Ce se intampla daca nu sunt la domiciliu in ziua livrarii?

Sfatul nostru este sa alegi pentru livrare adresa de la locul de munca, in cazul in care in timpul orelor lucratoare nu esti in mod normal acasa. Daca, indiferent de adresa aleasa si de motiv, nu esti disponibil atunci cand soseste coletul, vei primi o nota prin care ti se va aduce la cunostinta incercarea de livrare. Nota va contine numarul notei de transport (NT) precum si un numar de telefon la care vei putea contacta curierul pentru relatii privind expedierea.
Contul Meu

Cum imi pot modifica datele personale?

Intra pe pagina Informatii cont din sectiunea Contul meu. Aici iti poti actualiza numele, prenumele, parola si datele de facturare.

Ce trebuie sa fac ca sa nu mai primesc alerte pe email?

Intra pe pagina Newslettere din sectiunea Contul meu. Aici poti modifica optiunile tale pentru newsletterele si alertele pe care vrei sa le primesti pe email.

Livrare gratuita pentru comenzi de minim 300 lei

Livrare 1-2 zile

Plati sigure