SC CLISHOUSE SRL isi rezerva dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoanele care au efectuat mai mult de 3 retururi intr-un interval de 3 luni, din anul in curs. .
1. Clientul MAGAZINULUI ONLINE HISPANITAS poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in urmatoarele situatii:
-
1.1. Coletele prezinta deteriorari severe;
-
1.2. Produsele au fost livrate / facturate gresit;
-
1.3. Produsele prezinta defecte de fabricatie;
-
1.4 Produsele au marimi eronat comandate de catre Client;
-
1.5 Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. De asemenea, in conformitate cu art. 11 alin. 1 din OG 34/2014, Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului/produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.
* Pentru a putea soluţiona cât mai rapid cererea dumneavoastră de restituire, vă recomandăm să rambursaţi produsele prin intermediul FanCourier, NU PRIN POSTA ROMANA.
2. Clientul se obliga sa notifice SC CLISHOUSE SRL, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/,etc) in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor.
3. Clientului care a notificat SC CLISHOUSE SRL conform art 14 alin. 1, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile calendaristice, in caz contrar, SC CLISHOUSE SRL considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.
4 SC CLISHOUSE SRL poate sa refuze produsele returnate de catre Clientii sai, daca returul se incadreaza intr-unul din cazurile prevazute in continuare, fara ca acesta din urma sa pretinda daune-interese sau despagubiri:
-
4.1. In cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit, exceptie facand situatia prevazuta la art. 1.4.
-
4.2. In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute in art. 1 are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste termenul de 14 zile calendaristice prevazut conform art 2, calculat din ziua lucratoare imediat urmatoare datei contractului onorat.
-
4.3. In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute in art. 1, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
-
4.4. Pentru clarificare, in situatia in care Clientul notifica intentia de denuntare unilaterala a contractului conform art. 1 situatie care atrage obligatia din partea SC CLISHOUSE SRL de rambursare a sumelor platite de catre Client in termen de 14 zile, conform art. nr. 13 alin 1 din OG 34/2014, termenul mentionat va deveni scadent incepand cu data in care produsul a fost receptionat de SC CLISHOUSE SRL si nu de la data la care Clientul a transmis catre SC CLISHOUSE SRL intentia sa de denuntare.
-
4.5. Conform O.G. 34/2014 art. 6 lit. i) SC CLISHOUSE SRL isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate. Incaltamintea trebuie sa nu fie folosita si sa fie returnata in ambalajul original nedeteriorat, cutiile fiind considerate ca o parte a produsului.
5. In cazul rambursarii contravalorii produsului (mai putin taxele de transport), aceasta se va face in cel mult 14 de zile
lucratoare de la confirmarea returului. Rambursarea se va face în lei prin transfer bancar, într-un cont în lei indicat de dumneavoastră în formularul de retur sau pe un alt suport durabil, de exemplu prin email.
6. In cazul inlocuirii produsului cu unul avand marimea nou comandata, conform 1.3, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
7. In cazul in care Clientul care a returnat un produs in conformitate cu prevederile art 1.3, iar SC CLISHOUSE SRL nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului in conformitate cu 5.
8. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
9. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/reexpediere vor fi suportate de catre client exceptie facand situatiile prezentate la punctele 1.1; 1.2; 1.3 precum si in cazul lipsei conformitatii conform 1., situatie in care SC CLISHOUSE SRL va suporta contravaloarea transportului. De asemenea, in cazul, livrarii unui/unor produs(e) necomandat(e), conform cap. 7.3., cheltuielile de returnare sunt in sarcina SC CLISHOUSE SRL.
SC CLISHOUSE SRL isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea coletelor retur la care se percepe plata la destinatar (SC Clishouse SRL).