7.1. Accesul la serviciu
7.1.1.Accesul la serviciu este permis oricarui Membru care poseda sau isi creeaza un Cont.
7.1.2. Pentru a i se permite accesul la serviciu, Membrul va trebui sa accepte prevederile Documentului.
7.1.3. SC CLISHOUSE SRL isi rezerva dreptul de a limita accesul clientului la Serviciu si de a sterge Contul acestuia in cazul in care considera ca in baza comportmentului avut de catre Client, accesul si existenta Contului Clientului ar putea prejudicia in vreun fel SC CLISHOUSE implicit Brandul HISPANITAS.
7.1.4. Fiecare Membru poate avea un singur Cont. Este interzisa partajarea unui Cont intre mai multi Membri/Clienti.
7.1.5. In situatia in care se descopera accese de acest gen, SC CLISHOUSE SRL isi rezerva dreptul de a anula sau a suspenda accesul Clientului la Continut sau Serviciu.
7.2. Produse si servicii
7.2.1. SC CLISHOUSE SRL poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care SC CLISHOUSE SRL are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.
7.2.2. Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.
7.2.3. SC CLISHOUSE SRL poate limita capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor Clienti.
7.2.4. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.
7.2.5. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON. In cazul in care plata se efectueaza prin card bancar, SC CLISHOUSE SRL va debita contul curent al Clientului cu sumele reprezentand contravaloarea produselor comandate, ulterior transmiterii catre acesta din urma a confirmarii comenzii.
7.2.6. In cazul platilor online SC CLISHOUSE SRL nu este / nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai clientul.
7.2.7. Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor si/sau serviciilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea SC CLISHOUSE SRL , acestea fiind cu titlu de prezentare.
7.2.8. In descrierea produselor si/sau serviciilor SC CLISHOUSE SRL isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii / etc) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective
7.3. Comanda online
7.3.1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site.
7.3.2. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document "comanda emisa".
7.3.3. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca SC CLISHOUSE SRL - ECHIPA HISPANITAS poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de SC CLISHOUSE SRL, in orice situatie in care este necesara contactarea Clientului.
7.3.4. SC CLISHOUSE SRL poate denunta unilateral comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
-
7.3.4.1. esuarea / invalidarea tranzactiei online;
-
7.3.4.2. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului / a tranzactiei;
-
7.3.4.3. furnizarea de date incomplete sau incorecte de catre Client;
-
7.3.4.4. activitatea Clientului poate produce daune site-ului www.hispanitas.ro, societatii CLISHOUSE SRL si /sau partenerilor sai;
-
7.3.4.5 Clientul foloseste Serviciul intr-un mod neconform uzantelor normale si bunei-credinte sau isi exercita drepturile in scopul de a vatama sau pagubi CLISHOUSE SRL ori intr-un mod excesiv si nerezonabil, contrar bunei-credinte;
-
7.3.4.6. livrari consecutiv esuate din culpa Clientului;
-
7.3.4.7. alte motive justificate (de ex. : plasarea si renuntarea nejustificata la mai mult de trei comenzi intr-un interval de 30 zile).
7.3.5. Clientul poate renunta la o comanda efectuata, atunci cand este contactat conform art. 7.3.3.
7.3.6. In cazul in care Clientul renunta in cadrul termenului legal de retragere din contract, la o comanda efectuata cu plata cu card bancar si in care banca emitenta a cardului Clientului a virat sumele achitate in contul SC CLISHOUSE SRL , suma aceasta va fi returnata de catre SC CLISHOUSE SRL in maxim 14 de zile de la data la care aceasta din urma a luat la cunostinta acest fapt, in contul IBAN indicat in scris de catre Client.
7.3.7. In cazul in care unele produse comandate de catre Client printr-o comanda efectuata cu plata cu card bancar nu sunt disponibile pe stoc, SC CLISHOUSE SRL va informa clientul asupra acestui fapt si va dispune restituirea contravalorii produselor in contul Clientului, in maxim 48 de ore de la data la care SC CLISHOUSE SRL a luat la cunostinta acest fapt.
7.3.8. Clientul are dreptul de a anula sau modifica continutul unei comenzi, achitate prin orice mijloc de plata prevazut in prezentul document in termen de maxim 24 de ore de la plasarea acesteia. In acest sens, Clientul va transmite in scris echipei HISPANITAS solicitarea de anulare sau modificare a comenzii.
7.3.9. In cazul in care Clientul si-a modificat Comanda conform art 7.3.8, iar contravaloarea noii sale comenzi este mai mica decat contravaloarea produselor/serviciilor comandate initial, SC CLISHOUSE SRL va returna in contul Clientului suma reprezentand diferenta dintre contravaloarea comenzii initiale si a noii comenzi, in maxim 48 de ore de la data la care SC CLISHOUSE SRL a luat la cunostinta acest fapt. Aceasta prevedere se aplica exclusiv comenzilor achitate cu cardul.
7.3.10. Detaliile de livrare a produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea SC CLISHOUSE SRL, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.
7.3.11. In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client inainte de momentul modificarii, luandu-se in considerare pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator.
7.4. Comanda telefonica
7.4.1. Clientul / Membrul poate efectua comenzi telefonice.
7.5. Contract si finalizare
7.5.1. SC CLISHOUSE va include in coletul expediat catre Client, functie de tipicul fiecarui produs, toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor/serviciilor de catre Client.
7.5.2. SC CLISHOUSE SRL va facilita informarea Clientului asupra stadiului de finalizare in care se afla comanda sa.
7.5.3. Contractul la care se adauga documentele care atesta livrarea catre Client a produselor contractate de acesta, de partea SC CLISHOUSE SRL, devine Contract onorat.
7.6. Transport si Plata
7.6.1. Livrarea catre Client a produselor/serviciilor achizitionate, este efectuata prin intermediul unei firme de curierat rapid, doar pe teritoriul Romaniei.
7.6.2. Livrarile se vor efectua, in medie, in 7 ZILE lucratoare de la finalizarea comenzii, cu rezerva anumitor intarzieri survenite la societatile de transport intern cat si extern . Timpul total de livrare poate varia din motive independente de SC CLISHOUSE SRL. In cazul in care produsul va fi livrat cu depasirea termenului sus mentionat ( cu peste 3 zile) SC CLISHOUSE SRL va informa Clientul prin E-mail, caz in care acesta poate renunta in scris la comanda, conform prevederilor art. 7.7.3. In eventualitatea in care plata a fost efectuata inainte de data livrarii produsului/produselor comandat(e), sumele platite vor fi rambursate in totalitate conform legii, in termen de 14 de zile. Facem eforturi pentru a expedia comenzile in cel mai scurt timp posibil. Livrarea se face prin curierat rapid iar in momentul in care comanda este expediata veti primi o notificare automata pe adresa dvs de e-mail.
7.6.3. Taxa pentru colectarea si procesarea contravalorii coletului este conform tabelului de mai jos:
Plata Carte Credit sau OP- 13 LEI
RAMBURS - 18 LEI
Costul transportului este calculat in functie de Kg/colet si va afisat in cosul de cumparaturi, inainte de finalizarea comenzii.
Pentru comenzi de minim 300 RON (inclusiv TVA) transportul este GRATUIT (pentru comenzile care se află în aria de acoperire a firmei de curierat FanCourier).
7.6.4
Plata
Plata se poate face in doua modalitati:
1.
Ramburs la livrarea coletului de catre firma de curierat.
Daca ati optat pentru plata ramburs veti achita agentului FAN Curier care va livreaza comanda contravaloarea transportului si a comenzii.
2.
Plata online prin card bancar (Visa/Mastercard/Maestro). Acceptam urmatoarele carti de credit/debit: Visa, Visa Electron, MasterCard/Eurocard, Maestro, inclusiv cardurile virtuale Visa sau MasterCard. Folosind ca metoda de plata card-ul bancar de credit/debit comanda dumneavoastra va fi procesata imediat.
Daca ati ales metoda de plata " Online prin card bancar " este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra. Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard. In plus, "3-D Secure" este un sistem de autentificare a identitatii posesorilor de carduri in mediu electronic. Procesul de autentificare a posesorului cardului se face pe baza codului de securitate cunoscut numai de posesor si se desfasoara numai pe serverele Visa sau MasterCard.
7.7. Calitate si garantii
7.7.1. Produsele comercializate de SC CLISHOUSE SRL, HISPANITAS BRAND beneficiaza de termenul de garantie mentionat in certificatul de garantie al produsului. Detalii clare despre trasaturile caracteristice ale fiecarui produs sunt furnizate in pagina de prezentare a acestuia. Informatii cu privire la termenii si conditiile de garantie SC CLISHOUSE SRL, si instructiunile de utilizare a diferitelor tipuri de produse sunt predate Clientului ca un document disponibil pe sectiunea GARANTIE, sub forma unei brosuri introdusa in fiecare colet sau se va trimite pe email. De asemenea se poate descarca si din contul de client.
7.7.2. In cazul in care SC CLISHOUSE SRL nu poate executa contractul din cauza ca produsul nu este disponibil, va informa Clientul despre aceasta indisponibilitate, la data la care SC CLISHOUSE SRL ia la cunostinta despre acest caz. In eventualitatea in care produsul a fost deja platit de catre Client, sumele varsate ca plata vor fi rambursate de catre SC CLISHOUSE SRL in termen de maximum 14 de zile, cu exceptia cazului in care partile convin altfel.
7.7.3. In eventualitatea depasirii termenului de livrare indicat la art. 7.6.2, SC CLISHOUSE SRL va informa Clientul prin E-mail/telefonic si va agrea cu acesta prelungirea termenului de livrare cu o perioada ce nu va depasi termenul de livrare prevazut initial. In cazul in care, in cadrul noii perioade agreate de comun acord, produsul va fi indisponibil pentru livrare, Clientul poate solicita rezilierea contractului la distanta si anularea comenzii. Clientul are la dispozitie un termen de 2 zile lucratoare de la data emiterii notificarii de informare pentru a-si exprima optiunea privind produsul comandat. Lipsa primirii de catre SC CLISHOUSE SRL a unui raspuns din partea Clientului in termenul precizat, se va considera ca accept tacit al acestuia pentru prelungirea perioadei de livrare. In toate cazurile in care Clientul isi exprima optiunea in scris pentru rezilierea contractului si anulare a comenzii, daca produsul a fost deja platit de acesta, SC CLISHOUSE SRL va inapoia sumele platite conform art. 7.6.2..
7.7.4. Sumele platite vor fi rambursate in termen de 14 de zile in masura in care SC CLISHOUSE SRL detine toate informatiile necesare in acest sens, respectiv comunicarea de catre client in scris, a contului IBAN in care se va efectua transferul sumelor platite.
7.8. Returnarea produselor
SC CLISHOUSE SRL isi rezerva dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoanele care au efectuat mai mult de 3 retururi intr-un interval de 3 luni, din anul in curs.
7.8.1.Clientul MAGAZINULUI ONLINE HISPANITAS poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in urmatoarele situatii:
-
7.8.1.1. Coletele prezinta deteriorari severe;
-
7.8.1.2. Produsele au fost livrate / facturate gresit;
-
7.8.1.3. Produsele prezinta defecte de fabricatie;
-
7.8.1.4 Produsele au marimi eronat comandate de catre Client;
-
7.8.1.5 Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului." De asemenea, in conformitate cu art. 11 alin. 1 din OG 34/2014, Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului/produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.
*Pentru a putea soluţiona cât mai rapid cererea dumneavoastră de restituire, vă recomandăm să rambursaţi produsele prin intermediul FanCourier, NU PRIN POSTA ROMANA.
7.8.2. Clientul se obliga sa notifice SC CLISHOUSE SRL, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/,etc) in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor.
7.8.3. Clientului care a notificat SC CLISHOUSE SRL conform art 14 alin. 1, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile calendaristice, in caz contrar, SC CLISHOUSE SRL considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.
7.8.4 SC CLISHOUSE SRL poate sa refuze produsele returnate de catre Clientii sai, daca returul se incadreaza intr-unul din cazurile prevazute in continuare, fara ca acesta din urma sa pretinda daune-interese sau despagubiri:
-
7.8.4.1. In cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit, exceptie facand situatia prevazuta la art. 7.8.1.4.
-
7.8.4.2. In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute in art. 7.8.1 are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste termenul de 14 zile calendaristice prevazut conform art 7.8.2, calculat din ziua calendaristica imediat urmatoare datei contractului onorat.
-
7.8.4.3. In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute in art. 7.8.1, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
-
7.8.4.4. Pentru clarificare, in situatia in care Clientul notifica intentia de denuntare unilaterala a contractului conform art. 7.8.1 situatie care atrage obligatia din partea SC CLISHOUSE SRL de rambursare a sumelor platite de catre Client in termen de 14 de zile, conform art. nr. 13 alin 1 din OG 34/2014, termenul mentionat va deveni scadent incepand cu data in care produsul a fost receptionat de SC CLISHOUSE SRL si nu de la data la care Clientul a transmis catre SC CLISHOUSE SRL intentia sa de denuntare.
-
7.8.4.5. Conform O.G. 34/2014 art. 6 lit. i) SC CLISHOUSE SRL isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate. Incaltamintea trebuie sa nu fie folosita sau murdara si sa fie returnata in ambalajul original nedeteriorat ( cutiile sa fie ambalate corespunzator pentru a nu se deteriora, ele fiind considerate ca o parte a produsului ). In cazul in care cutia prezinta urme de deteriorare datorita neambalarii corecte in momentul returului, SC CLISHOUSE SRL isi rezerva dreptul de a nu accepta RETURUL.
7.8.5. In cazul rambursarii contravalorii produsului (mai putin taxele de transport), aceasta se va face in cel mult 14 de zile
lucratoare de la confirmarea returului.
Rambursarea se va face în lei prin transfer bancar, într-un cont în lei indicat de dumneavoastră în formularul de retur sau pe un alt suport durabil, de exemplu prin email.
7.8.6. In cazul inlocuirii produsului cu unul avand marimea nou comandata, conform 7.8.1.3, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
7.8.7. In cazul in care Clientul care a returnat un produs in conformitate cu prevederile art 7.8.1.3, iar SC CLISHOUSE SRL nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului in conformitate cu 7.8.5.
7.8.8. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
7.8.9. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/reexpediere vor fi suportate de catre client exceptie facand situatiile prezentate la punctele 7.8.1.1; 7.8.1.2; 7.8.1.3 precum si in cazul lipsei conformitatii conform 7.8.1., situatie in care SC CLISHOUSE SRL va suporta contravaloarea transportului. De asemenea, in cazul, livrarii unui/unor produs(e) necomandat(e), conform cap. 7.3., cheltuielile de returnare sunt in sarcina SC CLISHOUSE SRL.
7.9 Schimbul produselor
7.9.1. Clientul MAGAZINULUI ONLINE HISPANITAS poate opta pentru schimbarea unui produs cu un alt produs indiferent de colectie fara a suporta nici un cost de transport, costul transportului tur-retur fiind suportat de catre SC CLISHOUSE SRL, acest lucru este valabil doar pentru schimb.
SC CLISHOUSE SRL isi rezerva dreptul de a nu accepta produse returnate murdare sau produse returnate la care se percepe plata la destinatar (SC Clishouse SRL).